Databáze Albertina ve 2 praktických příkladech
Slyšeli jste už o databázích Albertina? Dají se koupit v e-shopu a jejich obsahem jsou důležité informace o všech firmách, určené přímo k použití. Dnes se na ně podíváme z praktického hlediska.
Databáze firem Albertina zahrnují údaje, které vyhledávače běžně neindexují a jejichž zjišťování je časově náročné. Kromě jiného nabízí pravidelně aktualizovaná spojení na ředitele firem, personální, IT, ekonomické, finanční či obchodní manažery.
Albertina s úctyhodným počtem 2,7 milionu ověřených záznamů o společnostech dnes v tomto oboru vévodí českému trhu. Pomáhá velkým i malým podnikům – všem, kteří chtějí zkvalitnit svůj marketing, komunikaci a vztahy se zákazníky.
Podívejte se, jak byste ji mohli využít i vy.
První příklad vyhledávání v databázi Albertina
- Vyjdeme se seznamu všech obchodních segmentů na českém (nebo i slovenském) trhu.
- Pro naše obchodování si z nich ale vybereme jen živnostníky.
- Nemáme zájem o nesolidní klienty či partnery – zkontrolujeme tedy ještě platební morálku, skóring a případnou existenci dluhů u potenciálních firem.
- Nyní už můžeme náš výběr zužovat a rozšiřovat libovolně – podle GPS souřadnic analyzujeme vzdálenost od naší firmy (například do 15, 30 km) nebo si firmy vybíráme podle velikosti (do 5, 10, 20, 50 zaměstnanců apod.).
- U takto vzniklého seznamu pohodlně vyexportujeme kontaktní údaje, ideálně přímo mobilní spojení na kontaktní osoby.
Druhý příklad použití firemní databáze
- Vytipujeme si požadovaný typ společnosti – např. společnosti s ručením omezeným a akciové společnosti s minimálně 6 zaměstnanci a obratem nejméně 30 milionů Kč za poslední rok.
- Takových firem nabídne databáze Albertina více než 20 000.
- Vyloučíme problémové společnosti se skóringem nižším než 5 (tzn. riziko nesplácení u takové firmy je maximálně 3,5 %) a zbude nám 11 000 kontaktů.
- Následně se zaměříme na určitý region (např. Brno) a vzdálenost od sídla naší firmy (např. do 30 km).
- Po tomto vyhledávání zůstalo 850 relevantních kontaktů, z nichž 830 vykázalo v posledním roce zisk. Navázání právě těchto kontaktů slibuje dobrou budoucí spolupráci.