Databáze Albertina ve 2 praktických příkladech

Slyšeli jste už o databázích Albertina? Dají se koupit v e-shopu a jejich obsahem jsou důležité informace o všech firmách, určené přímo k použití. Dnes se na ně podíváme z praktického hlediska.

Databáze firem Albertina zahrnují údaje, které vyhledávače běžně neindexují a jejichž zjišťování je časově náročné. Kromě jiného nabízí pravidelně aktualizovaná spojení na ředitele firem, personální, IT, ekonomické, finanční či obchodní manažery.

Albertina s úctyhodným počtem 2,7 milionu ověřených záznamů o společnostech dnes v tomto oboru vévodí českému trhu. Pomáhá velkým i malým podnikům – všem, kteří chtějí zkvalitnit svůj marketing, komunikaci a vztahy se zákazníky.

Podívejte se, jak byste ji mohli využít i vy.

První příklad vyhledávání v databázi Albertina

  • Vyjdeme se seznamu všech obchodních segmentů na českém (nebo i slovenském) trhu.
  • Pro naše obchodování si z nich ale vybereme jen živnostníky.
  • Nemáme zájem o nesolidní klienty či partnery – zkontrolujeme tedy ještě platební morálku, skóring a případnou existenci dluhů u potenciálních firem.
  • Nyní už můžeme náš výběr zužovat a rozšiřovat libovolně – podle GPS souřadnic analyzujeme vzdálenost od naší firmy (například do 15, 30 km) nebo si firmy vybíráme podle velikosti (do 5, 10, 20, 50 zaměstnanců apod.).
  • U takto vzniklého seznamu pohodlně vyexportujeme kontaktní údaje, ideálně přímo mobilní spojení na kontaktní osoby.

Druhý příklad použití firemní databáze

  • Vytipujeme si požadovaný typ společnosti – např. společnosti s ručením omezeným a akciové společnosti s minimálně 6 zaměstnanci a obratem nejméně 30 milionů Kč za poslední rok.
  • Takových firem nabídne databáze Albertina více než 20 000.
  • Vyloučíme problémové společnosti se skóringem nižším než 5 (tzn. riziko nesplácení u takové firmy je maximálně 3,5 %) a zbude nám 11 000 kontaktů.
  • Následně se zaměříme na určitý region (např. Brno) a vzdálenost od sídla naší firmy (např. do 30 km).
  • Po tomto vyhledávání zůstalo 850 relevantních kontaktů, z nichž 830 vykázalo v posledním roce zisk. Navázání právě těchto kontaktů slibuje dobrou budoucí spolupráci.

Napsat komentář

Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>