Podnikejte a buďte vidět

Podnikání by nemělo smysl, pokud byste nenašli zákazníky. Ti se ale v dnešním konkurenčním světě nehledají snadno. K tomu, aby si nás všimli, nám dnes pomáhají nejrůznější propagační materiály a tiskoviny. Píšeme individuální e-maily, tiskneme plakáty a katalogy a nabízíme množství slev.

vysivka-danielsoncz

Důležité je nejen si zákazníka získat, ale hlavně si ho udržet. Důležité je přilákat zákazníka do prodejny a zaujmout ho natolik, aby se zde porozhlédnul a něco si vybral.

A také se pokusit zaujmout ho natolik, aby svou návštěvu opakoval. Můžete ho také odměňovat dárečky za opakované návštěvy, vhodnou formou mohou být například různé reklamní předměty či reklamní textil.

Začněte u věcí, které můžete ovlivnit

V podnikání můžete ovlivnit více faktorů, než se možná domníváte. Ze všeho nejvíc můžete ovlivnit místo prodeje, vaši vlastní prodejnu. Uspořádání produktů, výbava interiéru a barevnost stěn, to vše dotváří první dojem. Stejně jako vzhled a vystupování zaměstnance. Pokud je váš obchod větší, je zapotřebí zaměstnance od kupujícího odlišit. Existuje hned několik způsobů odlišení zaměstnanců v obchodě:

Firemní tričko či dress code vyplatí hlavně u společností, které potřebují výrazně odlišit své zaměstnance. Tedy ve větších obchodech, kde je složité zaměstnance prodejny dohledat, tedy z čistě praktického důvodu. Dále se může jednat o součást firemní identity, kdy každý zaměstnanec stejně jako každá židle nebo samotný produkt, má firemní barvy a dává tím najevo, že k firmě patří.

Propagační předmět jako dárek?

Většina firem má své vlastní propagační předměty. Můžou to být klíčenky, plyšové hračky anebo části oblečení. Nebojte se odměnit své pravidelné zákazníky anebo obchodní partnery něčím co ocení a zároveň vám pomohou propagovat firmu. Spokojený zákazník vám může vydělat mnohem více p

Možností je skutečně nespočet. Myslete na věci, které můžete ovlivnit a dělejte je nejlépe, jak umíte. Díky nim můžete získat nové anebo ještě věrnější zákazníky.eněz, zatímco na nespokojeném můžete prodělat. Pokud máte klubovou kartu, zjišťujte si narozeniny svých zákazníků, anebo kdy přesáhnou určitá procenta v nákupech a odměňte je za to. Stejně tak myslete na významná výročí svých obchodních partnerů, nejen ta pracovní. I drobný dárek může zvednout vaši reputaci natolik, že se zvýší i zisk. Kromě tradičních propagačních předmětů jako je potisk trička, darujte novopečenému tatínkovi z firmy, která od vás odebírá ve velkém množství, dětský bryndáček s vaším logem. Nebo využijte technologii lisovaného textilu a udělejte svým zákazníkům radost v podobě trička ve tvaru velikonočního vajíčka.

 

Napsat komentář

Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>