Finanční spolupráce

 

 

          Dnes se snažím vyrábět elektro a motokola. Většinou, pro postižené lidi.  Je jedno, zda to jsou lidé co přišli o ŘP a jinak by se    nemohli dostat do práce a přišli by o ní,  sportovce, fandy, tělěsně postižené  a pod.  

  Nestavím je pro výdělek, ale pro to, že v tomto směru vidím budoucnost a nějaký rozumný smysl.   Jsou za tím čtyři roky mé práce. Vše jsem financoval ze svého. 

Kdybych nevěřil tomu co stavím, tak to nikdy neudělám.   

 

                    Proč Vám tedy píšu.

 Stavím tříkolku pro tělesně postižené a starší lidi. V budoucnu se nechá vyrobit i jiný rám, například ve stylu Chopper pro zábavu, sport, potěšení …..   S jinou výbavou, jinými převody, koly apod. To je opravdu to nejmenší.

  Zatím potřebuji vyrobit dva kusy na vyzkoušení, odstranění závad a uvedení do naprosto bezproblémového stavu, aby se nechaly vyrábět ve větším množství. Celkem jsem postavil cca 50 ks kol. Každé je originál a nemám jedinnou reklamaci.

  Nikde na světě se nic podobného nevyrábí.  Sice jsou v nabídce tříkolky poháněné jak elektro nebo moto pohonem. Ale buď se hodí do terénu nebo pouze do města. Nenechá se na nich normálně šlapat jako na kole, šlapat za pomocí pohonu nebo jezdit  pomocí samotného pohonu bez šlapání. Většinou na malých 20" kolech, mají pohon pouze na jedno kolo, nemají převody a hodí se snimi jezdit pouze po městě nebo rovné silnici.

    V čem je tedy výhoda mých tříkolek : 

  Budem se bavit o tělesně postižených.  Na tříkolce mohou normálně šlapat jako na kole, mohou na ní šlapat a při tom jim z 50 % pomáhá pomocný pohon nebo mohou jezdit pouze na samostatný pohon.

 S tříkolkou mohou jezdit po městě, zajet do terénu, zajet do nízkopodlažního veřejného prostředku, nechá se složit do kufru osobního automobilu, projede všude do obchodu …. 

 Jednoduchý popis tříkolky : hliníkový nízkonástupový skládací rám, kola o průměru 24 – 26 ", odpružená přední vidlice, kotoučové hydraulické brzdy na všech kolech, v základní výbavě tří až osmistupňová převodovka, diferenciál, osvětlení, dynamo, velký košík, jiné sedadlo apod.    Vše dle přání každého…   Vždy stavím kola tzv. "na míru ". Nechci stavět pro postižené sériovou výrobu, ale každému podle přání tak, aby byl maximálně spokojený.

  Provedení elektro : základ rámu stejný. motor bezkartáčový, bezúdržbový, vodotěsný. Šest stupňů nastavení regulace výkonu, tří až osmistupňová převodovka, pohon obou zadních kol.  Baterie LiFe Po4 36 – 48 V  kapacita 10 – 20 Ah. popř. se nechají nahradit jinými. Dle přání.

 Provedení moto :  Motor Honda 35 ccm (schválený pro provoz), variátor, tří – osmistupňová převodovka, možnost i redukční převodovky do těžkého terénu, pohon obou zadních kol přes difenciál. Jinak opět vše dle přání …

 Obě tříkolky budou vyhovat vyhlášce 341 – 2002 sb., takže není potřeba ŘP, přilba, pojištění, věkově neomezeno, jezdí se na nich jako na obyčejném kole. Veškeré dodavatele a vše ostatní mám zajištěné.

 Další výhoda je v použití. Tříkolky be se nechaly využít i pro jiné služby. Zadní koš se nechá nahradit čímkoli jiným. Například konteinerem s příslušenstvím pro sběr odpadů po městě, schránou pro rozvoz pošty, doručovací služby, vyhledáváním GPS, imobilizérem,  apod.  Zadní koš má objem cca 200 litrů.

 Provozní náklady jsou minimální. V případě elektro 0,05 Kč/km a v případě moto 0,60 Kč/km.  Vše se se snažím vyrábět z dostupných dílů, takže servis by neměl být problém v celém světě.

 Přiznám se, že finanční prostředky se snažím sehnat kdekoli. Ozvalo se mi několik firem co by měli zájem. Ale chtějí na tom pouze vydělat. Zisk je samozřejmě nutný, ale v rozumné míře. Nejde vydělat dvacet tisíc na jedné tříkolce.  Já nechci zdarma  vytvářet něco pro nějakou firmu, co si to nakonec začne vyrábět a prodávat sama.  Dal jsem do toho všechno.

 Také se mi ozvaly soukromé osoby, že mi dodají finance. Ale za 30 % ročně. To je nesmysl. Více než 1%/ měsíc nemohu nabídnout.

  Nechci vydělávat na problémech a bezmoci lidí. Za všechna kola co jsem vyrobil jsem si nikdy neřekl nic za práci. Vždy to nechávám na tom, jak jsou zákazníci spokojeni a je pouze na nich co mi dají. Přiznám se, že jsem nikdy neprodělal. Vždy jsem dostal více než bych si řekl a ještě mi pravidelně chodí výslužky …  Opravdu dobrý pocit ….  

 V podstatě se na tom nedá prodělat. Než začnu cokoli stavět, vždy si beru zálohu na díly. Většinou se jedná o cca 20 – 50 % z celkové částky.  Vždy zájemce informuji  e- mailem o postupu prací ( jak popisem tak i fotem) nebo se samozřejmě může přijet kdykoli  podívat a osobně se přesvědčit. Jakmile jsou peníze zainvestovány, tak mi posílají další nebo záleží na dohodě.

  Posílám několik adres, kde uvidíte "slabý odvar" toho co chci vyrábět a hlavně (to se prosím podívejte) nesmyslné ceny.  Já nechci v konečné fázi a základní  výbavě mít vyšší cenu za komponenty než  30 tis. Kč což by neměl být problém.

                     

 Http://dreirad-fuer-erwachsene.de

www.mifa.de

 nebo si dejte do vyhledavače "therapie dreirad"

 

 Co bych od Vás potřeboval :

potřebuji cca 100 -150 tisíc na dostavbu tříkolek.  Stačí mi i půjčka. Já jich mohu okamžitě prodat cca 20 kusů a mám veškeré výdaje  zaplacené.  Ale nejdříve je musím dodělat, vyzkoušet a teprve potom, až budu 100 % přesvědčen, že jsou bezproblémové je mohu nabízet. 

Problém je ten, že začíná jaro a lidé budou mít větší a větší zájem.  Dostavba protypů (které mohu potom ihned prodat) bude trvat ještě tak 4 – 6 týdnů. Jestli seženu finance.

 

Většinu věcí mám hotových. Chybí mi pouze dostavba jednoho rámu, koupě motoru Honda, elektropohonu a výbavy.  

Kdyby jste měli kontakty do zahraničí, jsem přesvědčen, že by odbyt byl naprosto bez problémů. Ale zatím nemohu slíbit, že bych byl schopen všechny uspokojit.

Jen mi prosím napište (klidně jednou větou) názor. V případě negativu budu hledat dál.

Posílám několik foto pro představu, co jsem postavil a udělal.  Jsou tam kola elektro i moto, expediční auto, motor pro automobilku Lancia, kotoučové brzdy na rallye WRC ….  

 Hlavně se podívejte na konstrukci všech kol. Na většině je nástup zezadu. Je tam nízký posed.  Zatím se tam posadil každý co chodí i o berlích nebo babina co potřebuje dojet na nákup …

Jesliže budete mít zájem i foto tříkolky, napište a pošlu. Je skoro celá hotová (kromě převodů a pohonu). Mám ji rozebranou. Ale není problém ji narychlo jenom pro představu složit a vyfotit.

 

Díky za odpověď a pěkný den !

 Václav Novák

 Chrudim

 728 784 376

komentářů 5

 

Finanční spolupráce

25.4.2013

Dobrý den
Vaš výrobok a prístup k celej veci ma zaujal a mal by som záujem o spoluprácu, prípadne o kúpu motorovej trojkolky. Možete mi prosím zaslať foto Vášho výrobku na mail. adresu gurskykarol@gmail.com 
Ďakujem
Gursky Karol, Banska Bystrica, +421 905 951201

 

Finanční spolupráce

8.6.2013

Dobrý den,
     Přečetl jsem si vaší poptávku a nemohu nereagovat.Hned na začátku musím napsat,že nemám v úmyslu půjčit peníze na jakýkoli úrok.Nabízím své peníze jako investici do podnikání.Nečekám rychlou návratnost,spíše mě zajímá růst podniku a reinvestování zisku.Pokud hledáte někoho,kdo by byl vaším společníkem při rozvoji firmy,tak se můžeme domluvit.Pokud hledáte pouze půjčku,tak o to zájem nemám.Těší mě vaše nadšení a moc rád bych vás a vaše nápady poznal blíže.Pokud nebudete mít zájem,tak vám přeji hodně úspěchů.Myslím že nápad je to dobrý.
 
Jelen Václav

 

Rudolf Procházka

14.6.2013

Dobrý den
platí ještě "finanční spolupráce" ?
Můžete poslat foto.
Děkuji

 

Berro

29.7.2013

POZOR !
pán Novák si vyžiadal odo mňa zálohu, bolo to 4×500€, poslal som mu ich.
Trojkolka mala byť hotová do konca marca 2013 ale nebola a neni dodnes a pán Novák už nereaguje na maily a talefón neberie.
Peniaze napriek výzve nevracia takže to pravdepodobne skončí podaním trestného oznámenia . On vie že som osoba ZŤP ale nemá žiaden problém zavádzať. Ľudia POZOR na tohoto pána !!!

 

Václav novák

29.10.2013

Pan Berro má pravdu. Tříkolku si u mě nechal opravdu vyrobit a složil i zálohu. Jelikož váží 120 kg a chtěl ještě vozit náklad cca 20 kg,jezdit do terénu, upozorňoval jsem ho, že vývoj bude trvat velmi dlouho.  Aby toto utáhnul motor o obsahu 35 ccm není jednoduché.
Vyráběl jsem a předělával kompletně rám, převody (je tam i variátor a 7- stupňová převodovka). Hydraulické brzdy, diferenciál apod.
Nicméně tříkolku má hotovou. Je to určitě unikát a profesionálně zpracovaný. Popis a foto pošlu komukoli na vyžádání.
Stavěl jsem elektrokola a motokola pro několik desítek lidí. Bez reklamace a ke vší spokojenosti.
Na maily reaguji a telefon beru. Samozřejmě pokud třeba nebrousím nebo podobně. Pán Berro se mohl kdykoli přijet podívat a ověřit si, jak stavba probíhá. Nikdy toho nevyužil.  Pravidelně jsem s ním komunikoval a posílal zprávy o postupu.
Nakonec mu musím poděkovat neboť jsem se díky němu posunul ve vývoji o velký krok dál.
Trestní oznámení je jeho právo. Nemám problém prokázat, že jsem se opravdu snažil mu vyrobit kvalitní výrobek.
Někoho pomluvit na internetu je otázka několika minut. Vymyslet a vyrobit takovouto tříkolku je otázka několika měsíců. 
Úsudek nechť si každý udělá sám …..
 
Václav Novák
 

Napsat komentář

Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>