Jak získat zákazníka ? a bez námahy
Štítky: zkušenosti s podnikáním
V dnešní době se sklońuje slovo krize v každém článku a většina firem hledá nové zákazníky a trhy. Podtextem tohoto článku by mělo být, že zákazníky nemusíte hledat, stačí když nebudete odhánět Ty, kteří se Vám sami nabízí.
Naše společnost pracuje v oblasti internetového marketingu, kdy komunikujeme prostřednictvím emailu a reagujeme na desítky dotazů od stávajících nebo potencionálních zákazníků denně. Z uvedeného důvodu jsem se rozhodl pro výběr dalšího dodavatele hostingu otestovat, jak rychle reaguje support na emaily.
Vybral jsem 5 větších firem, které poskytují specializované služby v oblasti hostingu a oslovil jejich support emaily s trivialnim dotazem na technické parametry hostingu.
Výsledek není třeba komentovat :
1 společnost neodpověděla vůbec
2 společnosti odpověděli po 5 hodinách
1 společnost po 11 hodinach
1 společnost cca do hodiny
Společnost, která odpověděla i na další emaily obratem je www.dotnethosting.cz a ještě dnes bude mít objednávku.
Pokud klepe zákazník na Vaše dveře, za ja dlouho odpovíte Vy ?