Certifikát jako důkaz důvěry zákazníků

Klíčem k úspěchu v boji o zákazníka je dnes zejména důvěra. Zákazníci internetových obchodů se v Česku postupně učí, ať už na základě vlastních chyb, zkušeností nebo na základě informačních reklamních kampaní, že před nákupem na novém neznámém eshopu je dobré si zjistit o prodávajícím co nejvíce informací.  Tyto informace, nejčastěji v podobě zkušeností jiných nakupujících, hledají zejména ve srovnávačích zboží, jako jsou Heureka.cz nebo Zbozi.cz. Samotné srovnávače pak nabízejí eshopům přímo možnost získat certifikáty, které ověřují kvalitu služeb a je možné je umístit na stránky obchodu. Jak ale prokázat kvalitu služeb nebo projedenou důvěru klientů, pokud máme internetové stránky, ale nejedná se o eshop?

Certifikát Důvěryhodná firma

Certifikát Důvěryhodná firma může získat každá firma, která se prezentuje prostřednictvím internetových stránek a přitom se nemusí jednat o internetový obchod. Jde o projekt firmy Centrum Výzkumu Názorů Klientů s.r.o., která pro posouzení důvěryhodnosti firmy používá vlastní speciální algoritmus. Tento algoritmus tzv. Ukazatel názorů porovná pozitivní a negativní ohlasy, týkající se sledovaného webu nebo firmy, v prostředí internetu. Pokud v testu uspějete, máte nárok na získání uvedeného certifikátu. Ale jistě chcete především vědět, kolik takový test stojí?

Za málo peněz hodně muziky

Samotné provedení textu je poskytováno zdarma. Pokud Vás sám neosloví operátor firmy CVNK, můžete prostřednictvím jejich webu sami o prověření vaší firmy požádat. Pokud bude výsledek pozitivní, získáváte právo na zaslání Certifikátu Důvěryhodná firma. Za odeslání zásilky s certifikátem zaplatíte 700 Kč + poštovné a DPH. Celkové náklady tedy nepřesáhnou přijatelných tisíc Kč. A co zásilka obsahuje?

  • Obdržíte samozřejmě tištěný certifikát, který je možné umístit na
  • Součástí zásilky jsou u odolné nálepky, které je možné umístit do výlohy nebo na vstupní dveře.
  • Získáte také přístupové údaje do administrace vizitky vaší firmy, která se zobrazuje přímo na stránkách certifikátu.
  • Zásilka obsahuje i prohlášení, že náklady na certifikát jsou jednorázové a nesouvisí s ním žádné další poplatky.
  • Především však získáte ocenění, které Vám pomůže zvýšit důvěru ve vaši firmu.

Má to tedy smysl?

Srovnatelných certifikátů je dnes možné získat možná i desítky. Liší se filozofií, kvalitou a také cenou. Pokud budete uvažovat o Certifikátu Důvěryhodná firma, pak budou plusem především cena a sympatická myšlenka certifikátu.

Napsat komentář

Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>